Öne çıkın
Markalaşma sadece gösterişli renkler ve yazı tipleri değil, markanızla ilgili bilinçaltı izlenimlerin edinildiği ve kararların verildiği aşama, bunun yanında görsel bileşenler aracılığıyla müşterilerinize verdiğiniz mesajdır.
DMR Trade Consultancy olarak, her müşterinin pazarını, hedef kitlesini ve rekabet ortamını kapsamlı bir şekil anlayışla başlayarak, markalaşmaya stratejik bir şekilde yaklaşıyoruz. Bu süreç, hedef tüketicilere hitap eden satış noktalarını ve marka değerlerini belirlemek için pazar analizinden faydalanır. Daha sonra, müşterinin satış hedefleriyle uyumlu görsel öğeler, mesajlaşma ve konumlandırma içeren tutarlı bir marka kimliği geliştirerek tüm kanallarda tutarlılığı garanti altına alıyor, güçlü bir marka tanınırlığı kurmayı amaçlıyoruz. DMR Trade Consultancy'de, sürekli takip ve optimizasyon yoluyla, pazar eğilimleri ve tüketici davranışları geliştikçe marka stratejisini güncelliyoruz.